נעים מאוד,
אני אטי דגני.
אני עו"ד בהכשרתי עם 20 שנות ניסיון בניהול אדמינסטרטיבי.
אני הבעלים של אטי דגני – מפנה לך זמן לעסק, בו אני מטפלת ועוזרת לבעלי עסקים בכל הקשור לתחום הבירוקרטי של העסק.
המטרה שלי היא לפנות לבעלי העסקים את הזמן למה שבאמת חשוב ולעזור להם להגדיל את ההכנסות.
כל חיי עסקתי בתחום האדמיניסטרטיבי, החל מיציאתי לחיים האזרחיים בשירות הלאומי ועד היום. תמיד ידעתי לעבוד בצורה יעילה, מסודרת ומאורגנת. אני אוהבת לעבוד עם אנשים וכל מה שקשור לבירוקרטיה לא מרתיע אותי, להיפך אני טובה בזה ואוהבת את זה.
אני אוהבת את מה שאני עושה ואם זה עוזר לאנשים אז עשיתי את שלי.
זו השליחות שלי בעולם הזה – להיות לעזר,להיות בנתינה.
אני אמא ל- 3 ילדים מתוקים שאותם אני אוהבת מאוד.
התחביבים שלי : קריאה, מוזיקה, ציור, אפיה, בישול, טיולים בארץ ובחו"ל.
שירותי עוזרת אישית נועדו לתת מענה לבעלי העסקים בכל התחומים הקשורים לתחום האדמינסטרציה.
התחומים בהם אני מעניקה שירותי משרד הם:
- ניהול יומנים
- תיאומי פגישות
- טיפול בלקוחות
- תיאום שיחות יעוץ או פגישה
- פולואפ על מתעניינים
- הזנות נתונים למחשב
- הצעות מחיר / הזמנות עבודה
- הוצאת חשבוניות וקבלות
- טיפול בספקים
- טיפול ברשת - תזמון פוסטים ברשתות חברתיות וברב מסר
- פרויקטים חד פעמיים (עשיית סדר בתיקיות, ביומן, באקסל, במייל, ארגון אירועים ועוד..)
- והיד עוד נטויה….